7. kesäkuuta 2015

25. Muutosten aikaa...

Jospa nyt saataisiin tätä blogiakin eloon...

Eli nyt on mulla peruskoulun oppimäärä suoritettu! Pääsin siis yhdeksänneltä luokalta. Fiilikset on ihan mahtavat. Kesällä saan tiedon mihin lukioon pääsen. Jännittää hieman, mutta samalla olen aika rauhallisin mielin. Uskon pääseväni lukioon johon haluankin. Mutta se siitä. Mitäs mun ja Mangon elämään kuuluu?


Pakko oli laittaa kaksi kuvaa jotka äiti musta otti päättäreinä.

Hyvää kuuluu. Mango on ihan mahtava tasasella ja esteilläkin ollaan rikottu ennätyksiämme. 115 satulalla ja ilman hypätty. Kenttäkisoissa ollaan käyty, ja ihan hyvin meillä meni. Koulupuolella olen saanut Mangosta hyvin kiinni, ja pariin otteeseen ollaan menty kangillakin. Suurin tapahtuma nyt kuitenkin meidän elämässä on se että Mango lähti ylläpitoon...

En kykene itsekkään oikein vielä tätä tajuamaan, ehkä sekin on ihan hyvä. Valmentajani kautta löytyi juuri sopiva perhe, joka otti Mangon omalle tallilleen. Mango pääsee siis antamaan vielä paljon toiselle, kun minulle se on jo antanut melkeinpä kaikkensa. Mango lähti torstaina 28.5.

9. luokan lopussa ollaan muutenkin mietitty kavereiden kanssa kaikkea ala-aste ajoista nykypäivään. Ajattelin siis laittaa minun ja Mangon yli 5 vuotisen matkan aikana napattuja kuvia "muutaman" nyt tähän. Joittenkin kuvien laatu on vähän mitä on, koitakkaa kestää...




© jk.galleria.fi

©jk.galleria.fi



©Ninni

©Tunturiharakka.net



©Linnea

©Malin


©Johanna


©Tunturiharakka.net

©jk.galleria.fi 




©Erica

© jk.galleria.fi


©Emmy






©Johanna


©Erica

©Johanna


©Johanna




Pieni kollaasi näin loppuun.


Ensikertaan ❤︎


4 kommenttia:

  1. Miksi Mango lähti ylläpitoon? Ostatteko uuden hevosen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarvitsen kisahevosen itselleni, jolla pääsen kisaamaan junnuluokkia, jolloin aikaa ei riitä kahdelle, etenkin kun olen menossa lukioon. Ja kyllä, uusi hevonen on ollut etsinnässä.

      Poista
  2. Kiva kun löysit uus hieno perhe Mangolle :) voitko laittaa seuraavaks postaus mitä sä etsit uudessa hevosessasi? Ja miltä tulevaisuudesi näyttä nyt (heppa puolella kuin muutkin)? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uutta postausta tulossa pian, ja voin todellakin kertoa siinä näitä asioita.

      Poista