9. syyskuuta 2014

22. Love story

... that ended with a gunshot...

En tiedä mitä te ajattelette tuosta, ehkä jo arvaattekin. Vaikeatahan tämä on. Ei sanoja löydy. Ei ajatusta. Mutta ei sitä silti ymmärrä. Ei usko todeksi, mutta silti se iskee. ja kovaa, päin näköä. Sekavaa, tiedän. Ehkä tämä kirjoittaminen saisi jäädä, muttei kuitenkaan.



En vieläkään tiedä mitä ajatella, vai pitäskö olla ajattelematta? Järki sanoo muuta, rakkaus toista. Suru puskee isona möykkynä läpi. Eihän mun kirjotuksissa ole mitään järkeä? Pitäisikö olla? Ajatus ja näkö sumenee nopeasti.



En mä osaa tätä juttua pukea sanoiksi. Ihan mahdoton homma. Ei mikään voi kertoa tätä tunnetta. Ei edes tuhannet, loputtomat kyynelvanat. Ei mikään. Tää vaan vetää mut voimattomaks. Ei oikeasti.


Pitäs osata lopettaa ajoissa. Mut nyt ei kyl mikään oikeen pysy hanskoissa. Kaikki paikat velttoina ja voimattomina. Joku paikka ottaa osumaa, mut ei sun iho tunne. Aivot tuntee, mutta ne käy sotaa tällä hetkellä. En tunne.

"Forever together
never apart
maybe in distance
but never at heart"

Tää voimattomuus. Nää tunteet. Tää kaikki. Mä lupasin, ja mä toivon et mä tein ne oikeet päätökset. Rakkaus pysyy. Vaikkakin ois helpompaa vaan unohtaa. Mut soturit ei luovuta, ja me oltiin sotureita. Eikö?


"Tiedän miltä susta tuntuu."
"Kyllä se siitä."

Kaikilla on oma tapa surra. Ja sille pitää antaa tilaa. Suoraan sanottuna mua ei kiinnosta jos oot kokenu saman kun minä. Mua. ei. vain. yksinkertaisesti. kiinnosta. Antakaa mun olla.


 Mä taistelen, jotkut juoksee pakoon, Mä en luovuta. Niinkun et säkään. Et ikinä luovuttanu, etkä tuukkaan luovuttamaan. Me juostaan aina ongelmia päin, ja tuhotaan ne. Vaikke ne hidastaiskin matkaa.


Ei en mä voi antaa tän viedä mua alas. Rauhotu, hengitä syvään. Tää sumu alkaa hälvetä, vaikka se mua seuraakin. Varmaan se mua seuraa aina, välillä se lisääntyy, mut se kyl hälvenee. Usko pois.


Kylmyys on kaameeta. Olo on kun hylätyllä, mutta et sä niin tehnyt. Kuljet perässä, oot niin uskollinen. En tiiä miten tässä näin kävi. Mutta kai kaikella on tarkotuksensa?


Toivoisin et aikaa vois ottaa taaksepäin jotta voisin kokea kaiken uudestaan. Mutta silloin tätä kaikkea ei ehkä arvostaisi näin paljoa? En tiedä, mutta en haluakkaan tietää. Nyt se tuntuis mahtavalta.

 
Aivot on tyhjät, mutta samaan aikaan täynnä. Ehkä mun kannattais vain lopettaa.

Mangoki menetti parhaan kaverinsa...

Ikävä on kova. Sanat käy vähiin. Loput ei oo aina helppoja...


Rakas, mä oon pahoillani et tää loppu näin. Se oli sulle parhaaks. Mä en tuu ikinä unohtaan sua. Sitä tunnetta kun me lennettiin. Sitä kun tanssittiin pilvillä. Enkä sun kosketuksen pehmeyttä, joka vei ihan toiseen maailmaan. Antaisin kaiken jotta voisin vielä kerran liuttaaa mun sormia pitkin sun kaulaa. Tuntea sun lihakset mun alla. Ja lentää vielä kerran. Antaisin kaiken, ihan kaiken... Maailma ei oo enää sama paikka ilman sua. En tuu ikinä löytää ketään sun tilalle. Veit mun sydämestä palan, ihan luvalla. Hyvästit ♥




16 kommenttia:

  1. Aloin itkeen kun luin tätä:Tuli vaan kaikki mieleen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se kiva kuulla että mun teksti vaikuttaa jotenkin lukijaan. Vaikka tällä kertaa ei niinkään mukavalla tavalla...

      Poista
  2. voi ei... itku tuli täällä päässä tätä tekstiä lukiessa. paljon voimia sulle...

    VastaaPoista
  3. :'( Voimia!<3 Surullinen, mutta kaunis kirjoitus!:')

    VastaaPoista
  4. Rakkautta on se että osaa päästää irti, en puhu luovuttamisesta vaan oikeesti irti päästämisestä. Hevosen kipu ja kärsimys on sekunneissa ohi, se on onnellinen. Oma suru on suuri, mutta aika kultaa muistot. Lopulta ole tyytyväinen itseesi, teitte oikean päätöksen. Lämmöllä teitä ajatellen ja voimia suruun! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan samaa mieltä olen. Surra pitää. Ja kiitos paljon. ♥

      Poista
  5. Kiitos Asta kun jaoit fiilikset blogissasi. Itku täälläkin. Kuvat olivat niin kauniita ja teksti kaunista ja surullista, samaan aikaan ♥ Tuli myös tunne että kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa silloin kuin sanoja ei löydy. Rutistus sinulle.
    Kummitäti

    VastaaPoista
  6. Mitä tapahtu? Ammuttiinko se miksi se kuoli? Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lopetettiin, koska hevoselle paras vaihtoehto. Vaikeatahan tuollaista päättää. Kiitos. ♥

      Poista
  7. Mikä on kilohinta meetvustista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä. Meetvurstia valmistetaan niin monesta eri lihasta. Eiköhän se kuitenkin löydy googlettamalla tai kaupan hyllystä katsomalla. :)

      Poista
  8. Otan osaa. Kaunis hevonen.

    VastaaPoista